کد خبر: 974

تاریخ انتشار: 2021-10-28

راه کار های بالابردن فروش در اینستاگرام از طریق زیبا سازی پست ها و استوری ها

اگر میخواهید اصول و روش های فروش محصولات در اینستاگرام و همچنین روش های این دامنه نرم افزار را بدانید. این مقاله دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید. این روزها ، اگر شما در پشت چرخ اینستاگرام دریافت کنید ، قطعا محصولات مختلفی را خریداری خواهید کرد. شاید شما نیز یک تجربه خرید […]

اگر میخواهید اصول و روش های فروش محصولات در اینستاگرام و همچنین روش های این دامنه نرم افزار را بدانید. این مقاله دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید.

این روزها ، اگر شما در پشت چرخ اینستاگرام دریافت کنید ، قطعا محصولات مختلفی را خریداری خواهید کرد. شاید شما نیز یک تجربه خرید با یکی از این صفحات اینستاگرام داشته باشید و اکنون تعجب می کنید که چرا خودتان آن را انجام نمی دهید ؟ ?

شما ممکن است در حال حاضر یک فروشگاه در اینستاگرام داشته باشید ، اما هنوز چنین فروش خوبی نداشته اید.

این ممکن است سخت به این باور, اما فروش اینستاگرام بسیار آسان تر از شما فکر می کنم به شرطی که شما با آن آشنا هستند که چگونه به آن را انجام دهد به درستی و با روش.

در این مقاله با استفاده از تجربه چندین سال یا بیشتر از افراد مشغول به کار در این زمینه و در نظر گرفتن یک نمونه کار موفق از پیج اول برای نکاتی که باید در نظر گرفته شود قبل از شروع پیج را اینستاگرام فروش, به طوری که شما می دانید آنچه در آن است در مورد ((اگر در حال حاضر پیج های فروخته شده شما. باز هم ، این راهنمایی برای شما مفید هستند) ، اما بعد ، در مورد پرفروش اینستاگرام ، من در نهایت شروع به جستجو در روش ها ، فروش کالا در پلت فرم.

قالب اینستاگرام
نکات مهم شما باید قبل از راه اندازی یک صفحه فروش اینستاگرام بدانید

شاید در مورد فروش محصولات در اینستاگرام بدون استفاده فکر کنید ، و برای این ، در واقع ، فقط عکس آنها ۴ برابر بیشتر است. شما می توانید آنها را دانلود کنید تنظیم قالب اینستاگرام و ذکر برای مثال “برای پیدا کردن هزینه ارسال لطفا” تمام کاری که شما تا به حال به انجام, اما من باید به شما بگویم که این یک توهم است”! درست است که در مقدمه گفتم آسان است ، اما شما باید اصول اولیه آن را بدانید.

برای یادگیری نحوه فروش محصولات در اینستاگرام ، بهتر است با اصول اولیه این کار شروع کنید. این صندوق به چه معنی? به این معنا که, با مفهوم به نام مدل کسب و کار بوم آشنا. اگر شما با طرح کلی از مدل کسب و کار آشنا نیست, نگران نباشید در همه, چرا که این یک موضوع دشوار نیست, و من به وضوح این در مقاله من در مورد نوشت توضیح داد. در اینجا من بخش های مهم این بوم را دوباره توضیح خواهم داد و سپس مقاله را ادامه خواهم داد.

این بوم مدل کسب و کار است که در واقع یک پیش نمایش از راه شما در حال راه رفتن و شما می توانید یک برنامه بلند مدت و نمایش کسب و کار شما با پر کردن آن را.

مدل کسب و کار بوم
مدل کسب و کار بوم ، مورد نیاز قبل از شروع کار

مقدار توصیه شده

ارزش ارائه شده همان ارزش منحصر به فرد است که محصول خود را نسبت به رقبای دیگر و مشتری که دلیل شما باید انتخاب کنید می گوید. اگر تمام این صفحات مختلف را در اینستاگرام در یک ردیف مشاهده کنید ، و همه آنها فروش خوبی را نشان می دهند ، به این دلیل است که هر یک از آنها ارزش پیشنهادی خود را دارد. برای یک نفر, قیمت ممکن است در نظر گرفته شود کمتر با ارزش, برای یکی دیگر از-مارک و لوکس, و برای یکی دیگر از-آموزش کتاب آشپزی در یک پاکت نامه با کوکی ها.

کارخواه

قبل از اینکه شما شروع به چیزی, شما نیاز به دانستن آنچه که مخاطبان و مشتری خود را. دانستن این ، فقط در مورد فروش محصولات در اینستاگرام با به کار بردن یک قالب استوری اینستاگرام، که در تمام مراحل کسب و کار مهم است. برای مثال اگر شما نشان می دهد که مخاطبان خود را است دختران از ۱۰ تا ۱۵ سال, شما می توانید رنگ صفحه: موضوعی نوع روزنامه نگار شما نیاز به کار با و بسیاری از موارد دیگر با توجه به سلیقه این گروه از مردم از آن لذت ببرید.

کانال های دسترسی مشتری

یکی دیگر از مهم ترین بخش های کسب و کار شما است که پایه و اساس این. مخاطب باید با محصول خود آشنا باشد, خرید آن, دریافت و دریافت پشتیبانی پس از خرید, چه راه هایی می تواند به شما باشد?

اینستاگرام شما می توانید به خرید کالا از طریق مستقیم و یا وب سایت که در آن شما عمل به دریافت کالا شما نیاز به بازدید در فرد و نه شما کالا در سراسر کشور از حمل و نقل (رایگان یا رایگان بستگی به استراتژی خود را) و در نهایت دریافت خدمات نیز ممکن است از طریق مستقیم اینستاگرام یا واتساپ با تلفن خود را..

روابط مشتری

در این بخش شما نوع ارتباط با مشتری و موقعیت خود را در کسب و کار خود را مشخص کنید. ما نیاز به پیدا کردن اگر مشتری کمک ما نیاز به تصمیم گیری که آیا برای خرید محصول و یا نه و در صورت وجود خطر در این تصمیم هزینه آن چقدر و چگونه باید آن را انجام می شود ؟ چه برنامه ای برای خدمات پس از فروش یا ردیابی مشکلات مشتریان خود دارید و راه برقراری ارتباط در این موارد چیست؟

قالب پست اینستاگرام

در این بخش شما باید منابع مالی ، انسانی و فیزیکی خود را مشخص کنید.

رویدادهای اصلی

اقدامات کلیدی به سادگی اقداماتی است که اساس کسب و کار را تشکیل می دهند. فعالیت های کلیدی را می توان متفاوت بسته به نوع کسب و کار تعریف شده است. مثلا, در مورد یک رستوران, نام تجاری ممکن است یک فعالیت کلیدی, در صورت از بین بردن که فعالیت این رستوران معنی ندارد. در یکی دیگر از کسب و کار مانند تولید دکمه های پلاستیکی خط تولید و مرحله مرتبط با تزریق پلاستیک می تواند بخش مهمی از کار است.

شرکای کلیدی

شرکای کلیدی نیز بر این باورند که نام شناخته شده است ؛ برای فروش محصولات در اینستاگرام با انتخاب یک قالب هایلایت اینستاگرام به دست می آید. و غیره. مربوط به فعالیت برای شما. شما و شرکت قصد تهیه محصولی از آنها را دارید ، شما و شرکت این کار را تنظیم کرده و محصولات را به سایر نقاط کشور تحویل می دهید. این ممکن است شرکای کلیدی است که شما باید.

مدل درآمد

در این بخش ، شما مشخص کنید که چگونه شما باید پول کسب. در مورد فروش محصولات در اینستاگرام ، بدیهی است ، شما پول را از فروش هر مورد کسب خواهید کرد. البته, گسترش کسب و کار شما, شما همچنین می توانید بر روی درآمد از طریق تبلیغات به حساب. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مدل های درآمد ، می توانید یک مقاله نوشته شده در این زمینه بخوانید.

ساختار هزینه

در این بخش ، شما باید همه چیز است که عزیز به شما به طوری که شما به درستی می تواند ارزیابی آنچه شما در انتظار مشخص کنید. این هزینه ها به دو دسته تقسیم می شوند: ثابت و متغیر. البته در ایران ، جایی که هزینهها ناپایدار هستند ، بیشترین هزینهها متغیر هستند. هزینه پستی در کالاها ، هزینه های اینترنت و word به عنوان متغیرها و هزینه ها مانند حقوق ، هزینه های ثابت در نظر گرفته می شود.
محصولاتی که به خوبی در اینستاگرام فروش می کنند

نحوه فروش محصولات در اینستاگرام ، و همچنین روش های کاربردی محصول که شما انتخاب می کنید برای فروش ، می تواند در فروش شما موثر باشد. شما می دانید که شما نمی خواهید برای خرید بستنی برای فروش در این محیط اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید کشف کردن آنچه در ذهن خود را به پول. در اینجا من پیشنهاد می کنم شما مقاله بعدی را از دست ندهید.

 

 بهترین راه کارهای فروش محصولات در محصولات اینستاگرام

قبل از اینکه ما به محصولات پرفروش نگاه کنیم ، بگذارید بگوییم اگر هنوز ایده ای ندارید ، می توانید در مورد محصولاتی که بازار آنها اشباع نشده است فکر کنید. برای مثال اگر همه چیز ما به فروش یک بازار گسترده ای برای این نوع از محصولات شما می توانید مشتریان خود را به هدف با دقت با یک انتخاب از پسران لباس و در یک بازار کم بیشتر فعالیت های رقابتی این است که انجام می شود با کمک گوش بازاریابی و یا تو رفتگی در دیوار بازاریابی  از طریق زیباسازی با قالب پست اینستاگرام است.

بنابراین در حال حاضر اجازه دهید به برخی از محصولات که به خوبی در به فروش می رسند ، حرکت کنیم:

  • لوازم آرایشی
    انواع لباس
    کتاب
    جواهرات
    کیف و کفش
    صنایع دستی و محصولات هنری
    محصولات ارگانیک
    ساختمان های مسکونی

قالب استوری اینستاگرام

اولین گام برای راه اندازی فروش اینستاگرام

تجارت در صفحه اینستاگرام اولین اقدام برای گرفتن است.. در مقاله ای با عنوان” چگونه برای ایجاد صفحه خود را, ” من عملا این فرایند تدریس.
شما می توانید با استفاده از روش های سنتی مانند ارسال پرداخت شماره کارت اما نیز وجود دارد یک راه بهتر برای انجام این کار; با استفاده از یک واسط درگاه پرداخت استفاده می شود که برای پرداخت در فروشگاه های آنلاین. با استفاده از این پورت, شما می توانید یک فرم پرداخت برای هر یک از محصولات خود را ایجاد کنید, است که می تواند از طریق لینک مربوطه منتقل. استفاده از این پورت نیز در یک مقاله جداگانه توصیف.
اینستاگرام یا اینستاگرام یکی دیگر از ویژگی های اینستاگرام است که می توانید در صورت لزوم استفاده کنید.. نهاد البته, شما می توانید این بدون داشتن یک وب سایت فروشگاه را فعال کنید. شما احتمالا دیده می شود بسیاری از صفحات تجاری که یک رنگ خاص در استوری بورد استفاده, پست ها, و رنگ پس زمینه در پروفایل خود. همچنین تضمین سفارش صفحه خوب, درگیر کاربر برای یک لحظه و باعث می شود آن را آسان تر به یاد داشته باشید.

ارسال دیدگاه

*

code