کد خبر: 337

تاریخ انتشار: 2020-07-28

نگاهی به برند Huawei بر اساس آمارهای جهانی بیندازید

در ژانویه سال ۲۰۲۰ ، نام تجاری دارایی لیستی از با ارزش ترین مارک های سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد. هواوی در رتبه ۱۰ این لیست قرار گرفت و در بین ۱۰ مارک برتر با ارزش در جهان برای نخستین بار قرار گرفت ، که از دو سال گذشته دو رتبه داشته است. افتخار در […]

در ژانویه سال ۲۰۲۰ ، نام تجاری دارایی لیستی از با ارزش ترین مارک های سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد. هواوی در رتبه ۱۰ این لیست قرار گرفت و در بین ۱۰ مارک برتر با ارزش در جهان برای نخستین بار قرار گرفت ، که از دو سال گذشته دو رتبه داشته است.

افتخار در طبقه بندی

هوآوی در کنار رتبه خود در رده بندی نام تجاری مارکتینگ ، همچنین در رتبه ۹۷ در لیست Forbes با ارزش ترین مارک های سال ۲۰۱۹ قرار گرفت و آن را تنها برند چینی در این لیست قرار داد. در اکتبر سال ۲۰۱۹ ، Interbrand ، یک شرکت مشاوره تجاری ، لیستی از برندهای برتر جهان و ۳۹ را منتشر کرد که هواوی بار دیگر تنها برند چینی در این لیست است.

تلفن های هوشمند

در سال ۲۰۱۹ ، فروش گوشی های هوشمند Huawei & # 39؛ به ۲۴۰ میلیون واحد رسید و سهم ۱۷٫۶٪ از بازار را با ۱۶٫۸٪ افزایش در اختیار شرکت قرار داد. به این ترتیب هواوی بار دیگر خود را به عنوان دومین تولید کننده بزرگ در بازار تأسیس کرد.

قابل توجه است که در سال ۲۰۱۹ هواوی با عرضه ۶٫۹ میلیون تلفن هوشمند ۵G نیز در این زمینه در رده های برتر جهان قرار داشت. در دوره یک ساله سال ۲۰۱۹ ، عرضه پرچمداران سری Mate و P سری شرکت ۴۴ به ۴۴ میلیون دستگاه رسید که نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است.

بازار الکترونیک و اکوسیستم

تا یازدهم ژانویه سال ۲۰۱۹ ، سه ماه پس از رونمایی از آن ، عرضه برای Huawei Watch GT2 از ۲ میلیون دستگاه فراتر رفته بود.

یک ماه پس از برخورد Huawei Freebuds 3 به بازار ، بیش از یک میلیون واحد آزاد شدند. Huawei VR Glass محصول دیگری بود که در اولین روز عرضه ۱۰،۰۰۰ دستگاه فروخته شد.

در نیمه اول سال ۲۰۱۹ ، هواوی از نظر عرضه وسایل الکترونیکی به بازار در رده سوم جهان قرار گرفت. عملکرد قابل توجه هواوی در این بازار در ۱۰۰ میلیون ثبت نام برای استفاده از برنامه بهداشت هواوی قابل مشاهده است.

در سال ۲۰۱۹ ، عرضه تبلت های هواوی در سراسر جهان به ۱۴ میلیون دستگاه رسیده است ، به طوری که این شرکت با سهم بازار ۹/۹ درصد در جایگاه سوم قرار دارد.

از ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ ، هواوی ۶۴۳۵۹ فروشگاه در سراسر جهان راه اندازی کرده است.

اکوسیستم خدمات موبایل Huawei & # 39؛ s ، که بیش از ۱۷۰ کشور و منطقه را در بر می گیرد ، یکی از موفقیتهای این شرکت است که بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر دستگاه هوآوی می توانند از آن استفاده کنند. تعداد کاربران فعال ماهانه Huawei AppGallery از زمان آغاز به کار رسمی آن در آوریل ۲۰۱۸ به بیش از ۴۰۰ میلیون نفر رسیده است و این بازار دیجیتال را به سومین کشور بزرگ جهان تبدیل کرده است.

تحقیق و توسعه

هواوی حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از درآمد سالانه خود را صرف تحقیق و توسعه می کند. هواوی طی ۱۰ سال گذشته حدود ۷۳ میلیارد دلار در این بخش سرمایه گذاری کرده است. از ۱۹۴۰۰۰ نیروی کار شرکت ، بیش از ۹۶۰۰۰ کار تحقیق و توسعه انجام می شود.

در سال ۲۰۱۸ ، هواوی در WIPO با ۵،۴۰۵ اختراع ثبت اختراع در بین شرکت های جهان و ۳۹ گانه رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

نوآوری در زمینه ۵G

هواوی بیش از ۴ میلیارد دلار در تحقیق و توسعه ۵G از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۹ سرمایه گذاری کرده است. این رقم شامل سرمایه گذاری در تراشه ها ، مواد مصرفی ، الگوریتم ها ، آنتن ها ، سیستم های خنک کننده و موارد دیگر است.

در نتیجه ، هواوی بیش از ۲۰ درصد از طراحی ها و ایده های استاندارد استاندارد ۵G را به همراه بیش از ۲۱۰۰۰ شریک زندگی خود در اختیار دارد تا به شماره یک جهان تبدیل شود. هواوی تا ۲۰ فوریه ۲۰۲۰ ، ۹۱ قرارداد تجاری مربوط به توسعه ۵G را به ثبت رسانده است ، از این تعداد ۴۷ مورد در اروپا ، ۲۷ مورد در آسیا و ۱۷ مورد در مناطق دیگر. از طرف دیگر هواوی بیش از ۶۰۰،۰۰۰ آنتن ۵G MIMO را به بازارهای جهانی ارسال کرده است.

کارشناسان بر این باورند که با وجود محدودیت های تجاری دولت ایالات متحده ، Huawei با تکیه بر منابع داخلی خود و همچنین بازارهایی که در آن حضور دارد ، قادر به پیشرفت در سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

۲۱۲۱

ارسال دیدگاه

*

code