کد خبر: 679

تاریخ انتشار: 2021-06-04

حکایت همچنان پاکیست

گروه صنعتی پاکشوما برای اولین بار در ایران به شکل مجازی  Online –  سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹  از جدیدترین محصول لباسشویی اتوماتیک خود در محل موزه پاکشوما رونمایی کرد. در این مراسم مدیر ارشد بازاریابی برندهای این گروه بزرگ صنعتی اشاره ای به کنفرانس ها و تبلیغات رسانه ای قبلی پاکشوما داشت  و افزود: […]

گروه صنعتی پاکشوما برای اولین بار در ایران به شکل مجازی  Online –  سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹  از جدیدترین محصول لباسشویی اتوماتیک خود در محل موزه پاکشوما رونمایی کرد.

در این مراسم مدیر ارشد بازاریابی برندهای این گروه بزرگ صنعتی اشاره ای به کنفرانس ها و تبلیغات رسانه ای قبلی پاکشوما داشت  و افزود: این تبلیغات  از شعار لیاقت شما بیشتر از اینهاست شروع شد، سپس در مرحله رمزگشایی شعار طراحان ما لیاقت شما را درک می کنند، و با معرفی اولین ماشین ظرفشویی کاملا ساخت ایران (ژوزفین به احترام نام مخترع این محصول) با شعار همه ظرف حریف ادامه پیدا کرد و در حال حاضر به معرفی جدیدترین ماشین لباسشویی اتوماتیک در سری لوکس میان رده H Series با شعار حکایت همچنان پاکیست پرداختند.

مهرداد نیکزاد عنوان کرد که گروه پاکشوما (پاکشوما، مایدیا، کندی، زیرووات و کرال) بالاترین سهم بازار انواع ماشین لباسشویی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را در ایران داراست (۵۵ درصد سهم بازار) و جمعا ۸۰۰.۰۰۰ دستگاه از این گروه محصول در سال تولید و عرضه می کند.

وی افزود برای اولین بار در ایران شاخص وفاداری و نرخ خالص ترویج کنندگان NPSمحصولات این گروه را واحد بازاریابی با انجام پیمایش های کمی دقیق از پنل های مصرف کنندگان در سطح گسترده اندازه گیری کرده که از بازه ۱ تا ۱۰ ، رقم ۹ محاسبه شده است. شاخص۹  NPS  بیانگر قدرت برند و سرمایه اجتماعی برند پاکشوما می باشد که برندهای مطرح دنیا نیز این شاخص را به شکل شفاف و سالانه اعلام می کنند. پاکشوما نیز برای اولین بار در ایران رقم این شاخص را به همگان اعلام می کند.

 مهندس کسایی مدیر محصول گروه پاکشوما هم در این مراسم به معرفی سری های مختلف ماشین لباسشویی اتوماتیک برند پاکشوما پرداخت .

وی گفت: پاکشوما در ۴ رده محصولی U Series , L Series, K Series, H Series  انواع متنوع و مختلف ماشین لباسشویی اتوماتیک را عرضه می کند.

سری U  که مدرن ترین دیزاین و طراحی با پیشرفته ترین قابلیت ها را دارد و از موتور کم مصرف اینورتر بهره می گیرد سری L  نیز در ۳ نوع طرح پنل و ۲۱ برنامه متنوع شستشو و درب عریض طراحی کروم بهره میگیرد.

به گفته وی؛ سری K  که پرفروش ترین سری لباسشویی های اتوماتیک بازار ایران و دارای ۲ نوع صفحه نمایش لمسی و مکانیکی است و در ظرفیت های ۷-۸-۹ عرضه می شود، جدیدترین سری پاکشوما در رده لوکس میان رده ، سری H میباشد که طراحی اروپایی دارد و از ۲۰ برنامه شستشوی مختلف بهره می گیرد و همینطور در ظرفیت های ۶-۷ کیلوگیرم و طراحی درب عریض همراه با روکش کروم  از امروز به بازار عرضه می شود.

 نیکزاد هم ادامه داد: برنامه های شستشوی لباس های حساس و ابریشمی ، لباسهای کوچک و همینطور برنامه شستشوی در شب ، شستشوی با تاخیر و ۱۵ دقیقه ای در همه لباسشویی های پاکشوما جزو ویژگی های همیشگی است و دیگر یک مزیت رقابتی نیست.

وی افزود: پاکشوما همکاری جدیدی را با بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران ، دیجی کالا آغاز کرده و از ۲ هفته آینده تبلیغات مشترک این ۲ برند (بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی) در سراسر ایران آغاز میشود.

نیکزاد ، وعده داد در ۲ هفته آینده یکی از جدیدترین محصولات لوازم خانگی که تا الان برند پاکشوما نداشته است طی یک کنفرانس خبری دیگر، رونمایی می شود.

یک ایران، یک پاکشوما

ارسال دیدگاه

*

code