کد خبر: 478

تاریخ انتشار: 2020-11-08

اصول ارگونومی محل کار برای کنترل درد

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا ، هنگامی که افراد پشت میز می نشینند ، ممکن است عضلات ، تاندون ها ، رباط ها و رگ های عصبی آنها آسیب ببیند. افراد مبتلا به آرتروز یا دیابت بیشتر در معرض خطر این مشکلات هستند. در اینجا برخی از اصول وجود دارد که باید هنگام نشستن پشت […]

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا ، هنگامی که افراد پشت میز می نشینند ، ممکن است عضلات ، تاندون ها ، رباط ها و رگ های عصبی آنها آسیب ببیند. افراد مبتلا به آرتروز یا دیابت بیشتر در معرض خطر این مشکلات هستند. در اینجا برخی از اصول وجود دارد که باید هنگام نشستن پشت میز و محل کار رعایت کنید:

صندلی مناسب را انتخاب کنید

محلی را برای میز کار خود انتخاب کنید که فضای کافی برای زانو ، ران و پاها داشته باشد. به منظور حفظ شرایط بدنی مناسب ، باید از صندلی با محافظ کمر استفاده شود. اگر صندلی از چنین ویژگی برخوردار نباشد ، آنها می توانند از بالشتک صندلی یا حوله رول شده برای کمر خود استفاده کنند. بهتر است افراد صندلی ای انتخاب کنند که به گونه ای کار کند که زانوها در سطح مفصل لگن قرار گیرند. بازوها باید متناسب با شانه ها تنظیم شوند.

پاها را در وضعیت مناسب قرار دهید

پاها برای حالت مناسب باید روی زمین صاف باشند. اگر صندلی مورد استفاده از این اتفاق جلوگیری می کند ، می توان از زیرپایی استفاده کرد. همچنین قرار دادن بدن زیر پای فرد باعث می شود ستون فقرات در وضعیت خنثی قرار بگیرد.

صفحه را تنظیم کنید

اگر صفحه کامپیوتر خیلی کم است ، برای دیدن آن باید چانه خود را پایین بیاورید. این می تواند باعث درد کمر ، گردن و شانه شود. بنابراین ، توصیه می شود که در صورت امکان صفحه را طوری تنظیم کنید که مستقیماً جلوی چشم شما باشد.

نور مناسب

نور طبیعی به افراد کمک می کند تا صفحه نمایش را بهتر ببینند. به جای اینکه میز کار خود را رو به نور یا رو به نور قرار دهید ، آن را کنار پنجره قرار دهید. صفحه رایانه یکی باید از نور خارج روشن تر باشد. بنابراین لازم است در روزهای آفتابی پرده های پنجره را به درستی تنظیم کنید.

باقی مانده

وقتی شخصی مدت طولانی پشت میز خود می نشیند ، عضلات او خسته می شوند و با گذشت زمان مشکلات دیگری ایجاد می کنند. هنگام کار با رایانه بهتر است هر ۲۰ تا ۳۰ دقیقه یک تا دو دقیقه استراحت کنید. توصیه می شود در این زمان بایستید و ورزش های کششی انجام دهید.

صفحه کلید را نزدیک خود نگه دارید

اگر صفحه کلید برای کشیدن دستتان خیلی از دست شما فاصله دارد ، بازوهای شما فشرده می شوند. هنگام تایپ یا استفاده از ماوس کامپیوتر ، مچ دستان باید صاف ، آرنج نزدیک به بدن باشد و دست ها باید در امتداد یا حتی زیر آرنج قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه

*

code