کد خبر: 829

تاریخ انتشار: 2021-09-11

چگونه مشکل را که در بازار شناسایی کرده اید رابه وسلیه ی حل می کنید؟

بیزینس پلن بیزینس پلن این همان محصول یا خدمات شما است. مشتری ایده آل شما چه کسی است ؟ چگونه بسیاری از آنها در حال حاضر? دقت و وضوح در اینجا بسیار مهم است. اگر شما یک شرکت تولیدی کفش هستید ، نمی توانید “همه بیزینس پلن” را هدف قرار دهید ، زیرا هر کس […]

بیزینس پلن

بیزینس پلن این همان محصول یا خدمات شما است.

مشتری ایده آل شما چه کسی است ؟ چگونه بسیاری از آنها در حال حاضر? دقت و وضوح در اینجا بسیار مهم است.

اگر شما یک شرکت تولیدی کفش هستید ، نمی توانید “همه بیزینس پلن” را هدف قرار دهید ، زیرا هر کس پا دارد. شما به احتمال زیاد هدف قرار دادن یک بخش بازار خاص, مانند” fashionistas و dandies ” یا “دونده”. این آن را آسان تر به تمرکز بر روی بازار و تلاش های فروش و جذب برخی از مشتریان که به احتمال زیاد به خرید مقدار زیادی از شما.
رقابت

چگونه بازار هدف خود را حل مشکلات بیزینس پلن خود را امروز? آیا جایگزین در بازار وجود دارد?

هر کسب و کار یک نوع رقابت است و بسیار مهم است که یک ایده کلی در مورد رزومه کاری خود را.

تیم و بیزینس پلن

ارائه اطلاعات مختصر در مورد تیم خود و به طور خلاصه توضیح دهد که چرا شما و تیم شما گزینه ایده آل برای اجرای ایده های خود را در بازار هستند.

سرمایه گذاران پرداخت قیمت بزرگ به تیم-حتی بیشتر از ایده خود را-چرا که حتی بزرگترین ایده نیاز به نتایج عالی برای تبدیل شدن به یک واقعیت.
خلاصه مالی

تاکید بر جنبه های کلیدی طرح مالی خود را, ایده آل با استفاده از یک جدول نشان می دهد که فروش برنامه ریزی شده خود را, هزینه ها و سودآوری.

ارائه خدمات تخصصی نوشتن بیزینس پلن BP توسط تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT، تحت لیسانس CMCG آمریکا

  • مشاوره نوشتن بیزینس پلن / طرح توجیهی برای استارتاپ ویزا کانادا، استرالیا، آلمان، سوئد، فرانسه و نروژ …
  • مشاوره تهیه طرح توجیهی/ بیزینس پلن برای جذب شریک (ورود شریک جدید ، سرمایه گذاری حقیقی یا حقوقی)
  • مشاوره نوشتن بیزینس پلن مورد نیاز برای اخذ ویزای خوداشتغالی سرمایه گذاری کانادا، استرالیا، نروژ
  • مشاوره تدوین طرح توجیهی برای دریافت نمایندگی فروش محصولات و خدمات برندهای معتبر
  • مشاوره نوشتن طرح توجیهی مورد تایید سیستم بانکی کشور
  • مشاوره تهیه طرح توجیهی برای جذب سرمایه

اگر مدل کسب و کار خود (به عنوان مثال “چگونه پول”) نیاز به توضیحات اضافی, این جایی است که شما می توانید آن را انجام دهید.

نیازهای مالی

اگر شما در حال ساخت پول و کسب درآمد پول برای شروع بیزینس پلن و یا توسعه کسب و کار خود را شما باید مشخص کنید در جزئیات آنچه شما نیاز دارید در رزومه کاری خود را.

آیا زحمت نیست که شامل اطلاعات در مورد سرمایه گذاری های بالقوه, چرا که همیشه زمان برای مذاکرات وجود دارد. در عوض ، فقط نوشتن یک بیانیه کوتاه بیان مقدار پول شما نیاز به جمع آوری برای شروع کسب و کار شما.

نقاط عطف و مقبولیت یافت

آخرین عنصر کلیدی خلاصه که در آن سرمایه گذاران می خواهید برای دیدن پیشرفت شما را ساخته اند و نقاط عطف آینده است که شما قصد رسیدن به است. اگر شما می توانید نشان می دهد که مشتریان بالقوه خود را علاقه مند به محصولات یا خدمات خود را – و یا شاید خرید آنها – آن را به ارزش تاکید و با تاکید بر.

اگر شما در حال نوشتن یک طرح کسب و کار داخلی, که یک راهنمای استراتژیک عمومی برای شرکت شما, شما می توانید خلاصه جست و خیز (و یا محدود کردن دامنه آن تا حدودی). در این حالت شما می توانید اطلاعات در مورد تیم مدیریت بودجه مورد نیاز و واجد شرایط بدون در نظر گرفتن و به جای بحث در مورد اجزای جمله به عنوان یک استراتژیک شرکت اجمالی به مطمئن شوید که همه اعضای تیم را پیش رو دارد.

فرصت

بخش قابلیت های طرح کسب و کار شما و یا طرح کسب و کار است که در آن اصل طرح خود را واقع شده است.

این محل که در آن مشکلاتی که آن را حل کند برای شما در جزئیات شرح داده شده است. راه که در آن کالا یا خدمات انتظار می رود به فروش می رسد و همچنین مقایسه سازگاری محصولات و یا خدمات با چشم انداز رقابت در دسترس است برای توصیف شما. همچنین از این بخش شما می توانید یک طرح برای کسب و کار خود را به نشان می دهد که راه حل های شما متفاوت از راه حل های دیگر و در آینده آن را بیزینس پلن منجر به توسعه از آنچه شما را به شما نشان می دهد.

خوانندگان طرح کسب و کار شما در حال حاضر کمی در مورد کسب و کار شما می دانید ، زیرا آنها رزومه کاری خود را خوانده اند. اما این فصل هنوز بسیار مهم است ، زیرا در آن است که شما بررسی اولیه خود را گسترش می دهید ، جزئیات بیشتری را ارائه می دهید و به سوالات بیشتری که در خلاصه در نظر نگرفتید پاسخ می دهید.

مشکل بیزینس پلن و راه حل آن

شروع این فصل با توصیف مشکل است که شما در حال حل برای مشتریان خود. مشکل اصلی آنها چیست؟ چگونه امروز مشکلات خود را حل می کنند ؟ شاید راه حل های فعلی برای حل مشکلات مشتریان خود را بسیار گران قیمت هستند, و یا شاید آنها یک مشکل هستند. برای یک کسب و کار است که یک مکان فیزیکی ، احتمالا هیچ راه حل آسان در نزدیکی و در نزدیکی آن وجود دارد.

شناسایی مشکل است که شما در حال حل برای مشتریان خود مهم ترین عنصر طرح کسب و کار است و برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است. اگر شما نمی توانید با دقت اشاره کردن دقیقا چه مشتریان بالقوه خود روبرو هستند ، شما احتمالا مفهوم کسب و کار جامد ندارد.

به اطمینان حاصل شود که شما را حل یک مشکل واقعی برای مشتریان بالقوه خود را یک گام بزرگ در طراحی فرایند کسب و کار شما این است برای شکستن دور از کامپیوتر شما بیرون بروید و در مورد آن با مشتریان بالقوه است.

هنگامی که مشکل بازار هدف خود را توصیف می کنید ، بخش بعدی طرح کسب و کار شما راه حل را توصیف می کند. راه حل شما محصولات یا خدماتی است که قصد دارید به مشتریان خود ارائه دهید. در این بخش, شما باید راه حل خود را در جزئیات توصیف. این راه حل چیست و چگونه پیشنهاد می شود ؟ دقیقا چگونه این مشکل را حل می کند که

مشتریان شما با آن مواجه هستند ؟

برای برخی از محصولات و خدمات, شما ممکن است نیاز به توصیف موارد استفاده. این موارد استفاده نمونه هایی از چگونگی مشتری احساس می کند در مورد راه حل خود را ارائه, و نشان دهد که چگونه این راه حل را بهبود می بخشد زندگی مشتری.

بازار هدف

حالا که شما توصیف مشکل و راه حل در طرح کسب و کار خود و یا طرح کسب و کار, از آن زمان به تمرکز توجه خود را بر روی بازار هدف: به چه کسی آیا شما فروش محصولات یا

خدمات خود را با بیزینس پلن بچینید

بسته به نوع کسب و کار شما در حال شروع و نوع طرح شما در حال نوشتن, شما ممکن است نیاز به مقدار زیادی از جزئیات در اینجا. ولی, مهم نیست که چه, شما نیاز به دانستن که مشتری خود را است, و یک برآورد تقریبی تعداد آنها. اگر مشتریان کافی برای محصولات یا خدمات شما وجود نداشته باشند ، این ممکن است یک سیگنال هشدار باشد.

اگر شما در حال رفتن به انجام رسمی و بازار و تحلیل و سپس در اینجا این است که شما نیاز به انجام یک مطالعه کوچک برای اولین بار به تعیین بخش بازار و سپس به تعیین اندازه هر بخش. بخش بازار یک گروه از مردم (و یا کسب و کارهای دیگر) به چه کسی شما می توانید محصولات یا خدمات خود را به فروش است.

اما مراقب باشید به دام است که شما می خواهید برای تعریف بازار با عبارت “همه چیز”نمی افتد! مثال کلاسیک آن یک شرکت تولید کفش است. در حالی که ممکن است برای یک شرکت کفش به ایجاد و گفت که یک بازار متمرکز بر هر کسی که دارای یک پا است و وسوسه انگیز اما این است که واقعا لازم است که یک بخش خاصی از بازار هدف را از دست بدهند و به منظور موفقیت در پیدا کردن کار. شاید آنها نیاز به تمرکز بر روی ورزشکاران و یا کسب و کار افرادی که نیاز به کفش رسمی برای کار و یا شاید در کودکان و خانواده های آنها.

بیزینس پلن

بیزینس پلن در بخش پایانی فصل بازار هدف ، مشتریان اصلی باید مورد بحث قرار گیرند.

این بخش واقعا لازم است فقط برای شرکت های شرکت های بزرگ که تعداد بسیار کمی از مشتریان. شرکت های عادی است که اکثر مشتریان فروش خدمات و یا محصولات می توانید این بخش جست و خیز.

اگر ممکن است چندین مشتریان اصلی برای کسب و کارهای دیگر وجود دارد, محصولات یا خدمات, و غیره. لطفا توجه داشته باشید که موفقیت کسب و کار شما یا چندین مشتری مهم حیاتی است ، لطفا توجه داشته باشید که Vanguard در فضای کاری شما دارد. اگر پس از استفاده از این قسمت آخر از فصل از بازار هدف خود را به ارائه اطلاعات دقیق در مورد این مشتریان و اهمیت خود را به موفقیت کسب و کار شما.

رقابت

بلافاصله پس از توصیف بازار هدف ، بهتر است رقبای خود را توصیف کنید. چه کس دیگری ارائه می دهد راه حل برای حل مشکلات مشتریان خود را? مزیت رقابتی شما نسبت به رقبای شما چیست ؟

اکثر طرح های کسب و کار استفاده از “رقیب ماتریس” به کامپایل یک لیست از رقبا و سپس مقایسه راه حل خود را با راه حل خود را.

مهم ترین چیز این است که آن را در این بخش از طرح کسب و کار خود و که در آن نشان داده شده است که چگونه شما را از رسیدن به, چه تفاوتی با راه حل های دیگر و یا پیشنهادات وجود دارد که یک مشتری بالقوه می توانست بهتر یا نه. سرمایه گذاران می خواهند بدانند که در آن شما نسبت به رقبای خود هستند و چگونه شما را از دیگران متفاوت است, چه طرح و طرح شما در نظر گرفته اند.
یکی از بزرگترین اشتباهات کارآفرینان این است که آنها رقبا را در برنامه های کسب و کار خود مشخص نمی کنند.

این یک واقعیت ساده است که همه شرکت ها یک رقیب دارند. رقبا ممکن است همیشه در “رقابت مستقیم” شرکت کنند ، یعنی زمانی که شما یک رقیب دارید که به شما یک راه حل مشابه ارائه می دهد. اغلب شما می توانید “رقابت غیر مستقیم” مواجه زمانی که مشتریان حل مشکلات خود را با یک راه حل کاملا متفاوت.

به عنوان مثال ، زمانی که هنری فورد برای اولین بار شروع به فروش اتومبیل های خود کرد ، رقابت مستقیم از تولید کنندگان دیگر وجود نداشت. بجای, فورد رقابت با حالت های دیگر حمل و نقل, از جمله اسب, دوچرخه,قطار, و پیاده روی.

محصولات و خدمات

همه کارآفرینان ویژه ذهنیت بر اساس جایی که آنها می خواهند برای به دست آوردن پول از کسب و کار خود را در آینده اگر آنها بیزینس پلن موفق شوند.

هزینه های زیادی از زمان تلاش برای کشف امکانات آینده جهت محصولات و خدمات جدید یک دلیل وجود دارد برای وسوسه اما نباید آن را در این ایده ها در طرح تجاری یا طرح کسب و کار شما نیز اتلاف وقت. البته گنجاندن یک یا دو پاراگراف در مورد پروژه های در آینده پتانسیل سرمایه گذاران نشان می دهد در دراز مدت چه موقعیت شما می خواهید برای رسیدن به, مفید است اما نباید beررحتان تحت تاثیر برنامه های دور بردی پیشنهاد کرد که می توان آن را اجرا نشسته و یا علاوه بر این. بهتر است به تمرکز بر روی آوردن اولین محصولات یا خدمات خود را به بازار است.

برای اجرا بیزینس پلن

حالا که شما فرصت خود را توصیف کرده اند, بیزینس پلن شما باید بیشتر بروید و توضیح دهید که چگونه برای فعال کردن کسب و کار شما. شما نیاز به بحث در مورد بازاریابی و فروش, طرح, عملیات, چگونه به ارزیابی موفقیت و اصلی ترین مراحل است که شما انتظار می رود برای رسیدن

برچسب ها : , ,
ارسال دیدگاه

*

code