کد خبر: 256

تاریخ انتشار: 2020-06-10

امگا ۶ چه غذاهایی دارد؟

برخی از غذاهایی که بیشترین امگا ۶ را دارند عبارتند از: گردو گردو یکی از محبوب ترین انواع آجیل ها است که حاوی مواد مغذی مانند فیبر و مواد معدنی مانند منگنز ، مس ، فسفر و منیزیم است. از گردو می توان به عنوان میان وعده یا روی سالاد استفاده کرد. روغن کاج روغن […]

برخی از غذاهایی که بیشترین امگا ۶ را دارند عبارتند از:

گردو

گردو یکی از محبوب ترین انواع آجیل ها است که حاوی مواد مغذی مانند فیبر و مواد معدنی مانند منگنز ، مس ، فسفر و منیزیم است. از گردو می توان به عنوان میان وعده یا روی سالاد استفاده کرد.

روغن کاج

روغن کاج یک روغن پخت و پز محبوب است که از دانه های انار تهیه شده است. مانند سایر روغن های گیاهی ، کجیرا سرشار از چربی های اشباع نشده است که می تواند به سلامت قلب شما کمک کند. به دلیل داشتن طعم طبیعی و خوب ، روغن کفیر برای سرخ کردن ، پخت و پز و حتی در سالادها قابل استفاده است.

توفو

توفو از شیر سویا ساخته شده است که به آن فشرده و قالب می شود. هر یک از قالب های توفو سرشار از مواد مغذی ، پروتئین ، آهن ، کلسیم و منگنز است. اضافه کردن توفو به وعده های غذایی برای سلامتی شما بسیار مفید است.

دانه های آفتابگردان

دانه‌های آفتابگردان از گل آفتابگردان گرفته شده است ، که حاوی مقادیر زیادی ویتامین و مواد معدنی مانند سلنیوم و ویتامین E است ، که هر دو به عنوان آنتی اکسیدان عمل کرده و از آسیب سلول ، التهاب و بیماریهای مزمن محافظت می کنند. این دانه ها با داشتن عطر و طعم مغذی و ترد بودن گزینه مناسبی برای تنقلات و استفاده روزانه از مواد غذایی هستند.

کره بادام زمینی

کره بادام زمینی ساخته شده از بادام بو داده نه تنها سرشار از چربی و پروتئین است ، بلکه حاوی نیاسین ، منگنز ، ویتامین E و منیزیم نیز هست.

Healthline.com

۲۱۲۱

ارسال دیدگاه

*

code