کد خبر: 407

تاریخ انتشار: 2020-09-11

رشد فروش هواوی ۱۷۰٪ در بازار لوازم الکترونیکی پوشیدنی

هوآوی به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات مخابراتی نیز جایگاه ویژه ای در بازار تلفن های هوشمند و لوازم الکترونیکی پوشیدنی دارد. این شرکت در بازار گوشی های هوشمند چین رتبه اول را دارد و دومین تولید کننده تلفن های هوشمند در جهان است. به گفته این مقام ارشد هواوی ، ریچارد یو مدیر عامل […]

هوآوی به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات مخابراتی نیز جایگاه ویژه ای در بازار تلفن های هوشمند و لوازم الکترونیکی پوشیدنی دارد. این شرکت در بازار گوشی های هوشمند چین رتبه اول را دارد و دومین تولید کننده تلفن های هوشمند در جهان است.

به گفته این مقام ارشد هواوی ، ریچارد یو مدیر عامل هواوی اخیراً اعلام کرده است که این شرکت برای دومین سال متوالی ۱۰۰٪ افزایش فروش در بازار الکترونیک را به ثبت رسانده است. درصدی بوده است.

لازم به ذکر است که دستگاه های پوشیدنی این شرکت فقط به ساعت های هوشمند و دستبندهای بهداشتی محدود نمی شوند و شامل محصولاتی مانند هندزفری بی سیم هستند. محصولات محبوب این گروه شامل Huawei FreeBuds 3 است که به تازگی منتشر شده است.

هواوی همچنین چیپست HiSilicon Kirin A1 را برای استفاده در دستگاه های پوشیدنی تولید کرده است. تراشه ای که تاکنون در چندین محصول این شرکت استفاده شده و هماهنگی سخت افزاری بیشتری را برای حداکثر بهره وری محصول به ارمغان آورده است. FreeBuds 3 و Huawei Watch GT2 از این تراشه استفاده می کنند.

هواوی در سیاست اطلاعات جامع خود ، اهمیت سرمایه گذاری در محصولات پوشیدنی را بیش از پیش مهم کرده است. به همین دلیل برنامه هایی برای استفاده از چیپ ست Kirin A1 در طیف قابل توجهی از محصولات مانند عینک هوشمند ، هدفون و ساعت های هوشمند در نظر گرفته شده است.

Kirin A1 اولین تراشه سازگار با بلوتوث ۵٫۱ است که از مصرف کم برق پشتیبانی می کند. این تراشه با پشتیبانی از فناوری انتقال دو کانال ، به هدفون ها اجازه می دهد تا سیگنال ها را مستقیماً از کانال چپ و راست و با کمترین تأخیر از تلفن های همراه دریافت کنند. هواوی قول داده است که این تراشه در مقایسه با رقبا تا ۳۰٪ انرژی کمتری مصرف خواهد کرد.

بخش قابل توجهی از رشد هواوی در بازار لوازم الکترونیکی پوشیدنی به دلیل آمار خوب فروش اسباب های پوشیدنی است که روی سر کاربر قرار می گیرد. این دستگاه ها که به دستگاه های قابل شنود معروف هستند ، بیش از ۵۵٪ از کل بازار الکترونیک پوشیدنی را تشکیل می دهند.

Huawei همچنین توجه ویژه ای به توسعه اکوسیستم های نرم افزاری دستگاه های پوشیدنی ، به ویژه برای علاقه مندان به سلامتی داشته است ، به عنوان مثال ، برنامه Huawei Health بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر ثبت شده را تجربه کرده است.

براساس موسسه تحقیقاتی IDC ، بازار تجهیزات پوشیدنی در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال قبل ۸۹ درصد رشد داشته است. بر این اساس ، فروش دستگاه های الکترونیکی پوشیدنی در سال ۲۰۱۹ به ۳۳۶٫۵ میلیون دستگاه رسیده است که در مقایسه با فروش ۱۷۸ میلیون دستگاهی در سال ۲۰۱۸ رشد قابل توجهی را نشان می دهد. پیش از این ، IDC تخمین زده بود که فروش Huawei در بازار الکترونیک پوشیدنی در سال ۲۰۱۹ حدود ۱۴۹ درصد افزایش می یابد.

۲۱۲۱

ارسال دیدگاه

*

code